Abdurrahman Önül -Döne Döne (Yusuf Gibi) ilahi sözleri

Sanatçımız Abdurrahman Önül’den Cananlar Var Adlı ilahi sözleri

Aşk ateşi yakıyor
gönüllere akıyor
özleyenler bakıyor
medine yollarına

rasulum var medinede
aşkı yanar sinede
yüz bin kere gidip gelsem
gideceğim ben yinede

zalim nefsi yıkalum
gönülleri yakalum
gel seninle çıkalum
medine yolarına 

Rasulum var medinede
aşkı yanar sinede
yüz bin kere gidip gelsem
gideceğim ben yinede

ben aciz bir dervişim
hakkı zikirdir benim işim
gel gidelim kardeşim
medine yollarına

rasulum var medinede
aşkı yanar sinede
yüz bin kere gidip gelsem 
gideceğim ben yine de

yüce dağları aşarum
allah deyip coşarum
ben aşk ile koşarım 
medine yollarında

rasulum var medinede
aşkı yanar sinede
yüz bin kere gidip gelsem
gideceğim ben yinede

 

ilahiler

Etiketler:,

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

